Pristatymo ir grąžinimo sąlygos

Kokybės garantija

Mums ypač svarbu aukšta gaminių kokybė, todėl mūsų produktai,  mediniai plaukų smeigtukai, šukos, telefonų stoveliai ir papuošalų dėžutės (komodėlės) gaminamos tik iš gryno medžio masyvo: ąžuolo, tikmedžio, raudonmedžio, uosio, riešutmedžio, kopalmedžio ir kt. Patvari kietmedžio mediena puikiai tinka praktiškiems daiktams gaminti, yra ilgaamžiška, tvirta, atspari aplinkos veiksniams, įbrėžimams ir smūgiams. Ilgus metus bendradarbiaujame su patikimais, sąžiningais tiekėjais, todėl savo darbams naudojame tik kokybišką kietmedį.

Didelis dėmesys skiriamas kiekvienai kuriamo gaminio detalei. Garantuojame, kad mūsų mediniai gaminiai atitinka aukščiausius kokybės reikalavimus, yra nekenksmingi aplinkai ir žmogui. Nė viename gamybos etape nebuvo išnaudojami žmonės ar gyvūnai. Mūsų gaminiai nėra masinės gamybos produktas – siekiame, kad įsigytu daiktu klientas naudotųsi kuo ilgiau ir taip būtų mažinamas resursų eikvojimas ir žemės tarša.

Prieš išsiųsdami klientui prekę dar sykį patikriname jos kokybę. Vis dėlto jeigu atsitiktų, kad gavote brokuotą prekę, nedelsdami susisiekite su mumis, kad kuo greičiau rastumėm geriausią sprendimą.

Pirkėjas atsiskaityti už prekes gali:

grynais pinigais – atsiimant prekes “MD STORE” parduotuvėje (apie avykimą būtina susitarti)
išankstiniu bankiniu pavedimu į banko sąskaitą

OPAY sistema

Rekvizitai:

Maria Trofimova
Rimšės g. 46,
Rimšė
+37067017643
info@mdwood.eu

Swedbankas:
LT277300010089260716

Individualios veiklos pažyma Nr. 890572

Per kiek laiko pristatoma siunta?

Siuntą paprastai suruošiame tą pačią arba kitą darbo dieną po apmokėjimo. Lietuvoje siunčiame paštu, OMNIVA paštomatais, DPD ir LP EXPRESS kurjeriais, pagal atskirą susitarimą siunčiame pageidaujamu būdu. Lietuvos paštas paprastai pristato per dvi – keturias darbo dienas. Pristatymo į kitas šalis trukmė gali varijuoti, priklausomai nuo to, į kokią šalį prekė siunčiama.

Koks siuntos pristatymo mokestis?

Siuntas visoje Lietuvoje pristatome už sumą, kuri nurodoma atsiskaitymo langelyje.

Ar galiu grąžinti nepatikusią prekę?

Taip, tokiu atvėju, prašome apie tai pranešti per 14 dienų nuo pristatymo.

Ką daryti, jeigu gaminys brokuotas?

Jeigu pastebėjote gamyklinį broką, nedelsdami praneškite apie tai mums el. paštu arba telefonu. Mes įsipareigojame priimti gaminį atgal ir grąžinti sumokėtus pinigus (siuntimo išlaidas turi padengti pats klientas) arba pakeisti prekę analogiška preke, bet tik tuo atveju, jeigu apie nekokybišką prekę mums buvo pranešta per savaitę laiko nuo siuntos gavimo dienos. Priešingu atveju mes negalime būti tikri, kad defektas (-ai) atsirado dėl mūsų kaltės.